top of page
Search

Learning & Development rework

  • Writer: Alexander Jønsby
    Alexander Jønsby
  • Jan 24, 2022
  • 1 min read

Problem: Agenterne i IT Supportvirksomhed havde behov for løbende undervisning, for at holde sig skarpe i kundernes produkter og de teknologier de solgte ud af huset. Men der var ingen strømlignet måde at undervise agenterne på og ingen læringsplatform hvori de kunne offentliggøre fx kurser. Man indkaldte blot hele afdelinger til kedelige Teams møder hvor en konsulent eller ekstern underviser gennemgik materialet, som agenterne så blot glemte hurtigt igen. Firmaet havde en læringsplatform der hed Learningbank, som kunne hoste powerpoint og video undervisning, som de så selv skulle udarbejde. Men de fik aldrig brugt værktøjet ordentligt og tiden kom til at de skulle finde noget andet.


Løsning: Jeg kom med i en fokusgruppe, hvor vi skulle udforske 3-4 forskellige udbydere og se hvad de kunne tilbyde. De vi havde set hver udbyder, var jeg med til at udarbejde en kravspecifikation, som endte ud i at ledelsen kunne vælge den bedste udbyder til deres behov.

 
 
 

Comments


Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.

© 2023 Advize

bottom of page