top of page


Intern værktøjsforankring
Problem: IT support agenter hos et firma brugte rigtig lang tid på at tilgå kundernes Office 365 platform igennem indviklede login...
Alexander Jønsby
Jan 24, 20221 min read


Dashboard til prioritering af tickets
Problem: Agenterne i IT Supportvirksomhed vidste ikke hvilke sager der objektivt var vigtigst at starte med i sagskøen og kom ofte til at...
Alexander Jønsby
Jan 24, 20221 min read


Learning & Development rework
Problem: Agenterne i IT Supportvirksomhed havde behov for løbende undervisning, for at holde sig skarpe i kundernes produkter og de...
Alexander Jønsby
Jan 24, 20221 min read


Organisering af how-to information
Problem: Agenterne havde svært ved at finde det information der skulle til for at de kunne arbejde effektivt i sagssystemet og løse...
Alexander Jønsby
Jan 24, 20221 min read


Opbygning og vedligehold af PowerBI Rapporter
Problem: Meget af afdelingens ledelsesform foregik på et "følelsesladet" grundlag i stedet for et datadrevet grundlag. Dette førte til at...
Alexander Jønsby
Jan 24, 20221 min read


Oprettelse af kriterier for kvalitetssikring
Problem: Der var visse åbenlyse kriterier i et sagssystemet som kunne afgøre om en Agent havde gjort sit arbejde korrekt. Fx at en sag...
Alexander Jønsby
Jan 24, 20221 min read
bottom of page